published project

fmm sines 2012 highlighted in brand magazine

September 24, 2012
The fourth edition of [BranD] presents visions of possible futures for the Design and Branding. Our project for the identity of the FMM Sines is one of the cases presented.

In August 2012 edition of [BranD], the theme "FuturISM” encloses visions of Marketing, Digital Art Branding, Communication Design, Design Interaction, showcasing current trends and the potential of a “Futuristic Style” in the future activities of Design and Branding at a worldwide scale.

The project FMM Sines World Music Festival proposed to represent this year event, is highlighted in this edition of BranD magazine, a publication that promotes Branding and Design in the Asia-Pacific region.
A quarta edição da [BranD], apresenta visões sobre possíveis futuros para o Design e para o Branding. O nosso projeto para a identidade do FMM Sines é um dos casos apresentados.

Na edição de Agosto de 2012 da [BranD], o tema “FuturISMO” junta visões do Marketing, da Arte Digital do Branding, do Design de Comunicação, do Design Interação, constituindo uma amostra das atuais tendências e o potencial de “um Estilo Futurista” no futuro do exercício do Design e do Branding à escala mundial.

O projeto FMM Sines, Festival Músicas do Mundo, proposto a concurso para representar este evento na edição deste ano, está em destaque nesta edição da BranD, revista que promove o Branding e o Design na região da Ásia-Pacífico.

© united by